Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur


M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum



  Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
jennikim266
Posté le:
4/7/2024 05:22
Sujet du message:
Handy site for internet instructions and
Répondre            
 



mapquest driving directions uses Google Maps to give free online maps and directions. This website lets you search for addresses, places, landmarks, businesses big and small, and plan journeys worldwide.

This website lets you enter your starting place and destination, choose your mode of transportation (auto, bus, bike, walk), and click Get Directions. The site suggests routes and uses real-time traffic data to pick the best one. Each route's distance, travel duration, and projected cost are shown.

This site also shows a more detailed map of your destination. You may see 2D, 3D, satellite, Street Bing, Terrain, and Transit maps. You may zoom, rotate, and move the map. Share maps and directions via email or social media.

The website is beneficial for Google Maps users who require directions and maps. This service lets you organize travels and experience the world swiftly.


 

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum